EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Energy intake associated with television viewing in adolescents, a cross sectional study

Energy intake associated with television viewing in adolescents, a cross sectional study Auteurs Van den Bulck, J. & Van Mierlo, J. (2004).  PDF-versie Abstract Televisiekijken wordt vaak gelinkt aan zwaarlijvigheid. Deze studie gaat dat verband na bij...

Adolescents’ educational level and computer use: An exploratory study of the relationship between adolescents’ current educational level and the use of computer applications and computer attitudes.

Adolescents’ educational level and computer use: An exploratory study of the relationship between adolescents’ current educational level and the use of computer applications and computer attitudes. Auteurs Gutschoven, K. (2004).   PDF-versie Abstract Deze studie...

Does Television Influence Adolescents’ Perceptions of and Attitudes Toward People With Mental Illness?

Does Television Influence Adolescents’ Perceptions of and Attitudes Toward People With Mental Illness? Auteurs Minnebo, J. & Van Acker, A. (2004).    PDF-versie Abstract Dit onderzoek gaat na of er en hoe (1) cumulatieve algemene blootstelling aan televisie...

Benchmarking the cultivation approach to video game effects: a comparison of the correlates of TV viewing and game play.

Benchmarking the cultivation approach to video game effects: a comparison of the correlates of TV viewing and game play. Auteurs Van Mierlo, J. & Van den Bulck, J. (2004).    PDF-versie Abstract Deze studie heeft significante verbanden gevonden tussen eerste-...

Universele toegang, burgerschap en de informatiesamenleving: internetgebruik en -gebruikers in de Vlaamse stedelijke openbare bibliotheken.

Universele toegang, burgerschap en de informatiesamenleving: internetgebruik en -gebruikers in de Vlaamse stedelijke openbare bibliotheken. Auteurs Cammaerts, B. (2004).    PDF-versie Abstract De gelijke toegang tot de netwerkinfrastructuur, evolueert hoe langer...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer