EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Gender organization of schooling and television viewing among early adolescents: a test of two alternative hypotheses.

Gender organization of schooling and television viewing among early adolescents: a test of two alternative hypotheses. Auteurs Brutsaert, H.(2004).  PDF-versie Abstract In deze analyse worden gemende scholen vergeleken met scholen waar enkel meisjes of jongens...

Television Viewing, Computer Game Playing, and Internet Use and Self-Reported Time to Bed and Time out of Bed in Secondary-School Children.

Television Viewing, Computer Game Playing, and Internet Use and Self-Reported Time to Bed and Time out of Bed in Secondary-School Children. Auteurs Van den Bulck, J. (2004).   PDF-versie Abstract Het doel van dit artikel is om de relatie te onderzoeken tussen de...

Universele toegang, burgerschap en de informatiesamenleving: internetgebruik en -gebruikers in de Vlaamse stedelijke openbare bibliotheken.

Universele toegang, burgerschap en de informatiesamenleving: internetgebruik en -gebruikers in de Vlaamse stedelijke openbare bibliotheken. Auteurs Cammaerts, B. (2004)  PDF-versie Abstract De gelijke toegang tot de netwerkinfrastructuur, evolueert hoe langer hoe...

In hoeverre herkennen jonge kinderen de etniciteit van personages op televisie. Een interviewonderzoek over personages uit Sesamstraat.

In hoeverre herkennen jonge kinderen de etniciteit van personages op televisie. Een interviewonderzoek over personages uit Sesamstraat. Auteurs Smid, M. & Beentjes, H.(2003).   PDF-versie Abstract   Referentie Smid, M. & Beentjes,...

Televisie kijken en de bereidheid onveilig te vrijen: een sekseverschil onder middelbare scholieren.

Televisie kijken en de bereidheid onveilig te vrijen: een sekseverschil onder middelbare scholieren. Auteurs Schultz, N. & Kalma, A.(2003).  PDF-versie Abstract   Referentie Schultz, N. & Kalma, A.(2003).Nederlands tijdschrift voor de psychologie,...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer