Teaching to the track: grouping in reception education for Newly Arrived Migrant students. Auteurs Emery, L., B. Spruyt, P. Van Avermaet (2021) PDF-versie Abstract Het volgen van onderwijs is in eerder onderzoek overvloedig bestudeerd. De overgangen van...
In-between child’s play and teenage pop culture : tweens, TikTok & privacy. Auteurs De Leyn, T., De Wolf, R., Vanden Abeele, M., & De Marez, L. (2021). PDF-versie Abstract De populariteit van TikTok wakkert de bezorgdheid aan over de privacy van...
I wish that I could be like the cool kids: The role of the malleability narrative in entertainment television and magazines on adolescents’ popularity beliefs. Auteurs Devos, S., de Lenne, O., Eggermont, S., & Vandenbosch, L. (2021). PDF-versie Abstract Deze...
Popularity Through Online Harm. Auteurs Wegge, D., Vandebosch, H., Eggermont, S., & Pabian, S. (2016). PDF-versie Abstract De huidige studie onderzoekt de wederzijdse associaties tussen cyberpesten en de sociale status vanjonge adolescenten. Hiertoe is een...
The Development and Validation of Measurement Instruments to Address Interactions with Positive Social Media Content. Auteurs Schreurs, L., & Vandenbosch, L. (2021). PDF-versie Abstract The present study conceptualized and developed new measurement...