EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Mogelijkheden en grenzen van de schoolse invloed op de burgerzin van jongeren.

Mogelijkheden en grenzen van de schoolse invloed op de burgerzin van jongeren. Auteurs Siongers, J. (2001).   PDF-versie Abstract Dit artikel is gebaseerd op een onderzoek dat werd uitgevoerd tijdens het schooljaar 1996 – 1997. De auteur bekijkt de invloed van de...

The Effectiveness of Civic Education: Are “Good” Teachers Actually Good for “All” Students?

The Effectiveness of Civic Education: Are “Good” Teachers Actually Good for “All” Students? Auteurs Gainous, J., & Martens, A. M. (2011).  PDF-versie Abstract WATDit artikel gaat na of burgerschapseducatie studenten hun politiek kennis, politieke...

The mediating role of advertising literacy and the moderating influence of parental mediation on how children of different ages react to brand placements.

The mediating role of advertising literacy and the moderating influence of parental mediation on how children of different ages react to brand placements. Auteurs Hudders, L., & Cauberghe, V. (in press).  PDF-versie Abstract Deze studie onderzoekt de rol van...

Digital issue movements: Political repertoires and drivers of participation among belgian youth in the context of ‘school strike for climate’ sustainability.

Digital issue movements: Political repertoires and drivers of participation among belgian youth in the context of ‘school strike for climate’ sustainability. Auteurs Waeterloos, Conradie, P., Walrave, M., & Ponnet, K. (2021).  PDF-versie Abstract Het blijft...

Online en offline politieke participatie en attitudes bij Belgische jongvolwassenen. Bevindingen van een survey-onderzoek in België van 11 maart – 12 april 2021.

Online en offline politieke participatie en attitudes bij Belgische jongvolwassenen. Bevindingen van een survey-onderzoek in België van 11 maart – 12 april 2021. Auteurs Waeterloos, C., Walrave, M., & Ponnet, K. (2021).  PDF-versie Abstract Met deze studie...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer