The mediating role of advertising literacy and the moderating influence of parental mediation on how children of different ages react to brand placements. Auteurs Hudders, L., & Cauberghe, V. (in press). PDF-versie Abstract Deze studie onderzoekt de rol van...
Digital issue movements: Political repertoires and drivers of participation among belgian youth in the context of ‘school strike for climate’ sustainability. Auteurs Waeterloos, Conradie, P., Walrave, M., & Ponnet, K. (2021). PDF-versie Abstract Het blijft...
Online en offline politieke participatie en attitudes bij Belgische jongvolwassenen. Bevindingen van een survey-onderzoek in België van 11 maart – 12 april 2021. Auteurs Waeterloos, C., Walrave, M., & Ponnet, K. (2021). PDF-versie Abstract Met deze studie...
Effecten en uitkomsten van het Erasmus+ Youth in Action Programma. Het perspectief van projectparticipanten en projectbegeleiders. Auteurs Stevens, F. & Desnerck, G. (2021). PDF-versie Abstract Erasmus+: Youth in Action is een programma van de Europese Unie...
Political trust in early adolescence and its association with intended political participation: A cross-sectional study situated in Flanders. Auteurs Stals, L., Isac, M. M., & Claes, E. (2022) PDF-versie Abstract Empirical research on the relationship...