EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Does students’ machismo fit in school? Clarifying the implications of traditional gender role ideology for school belonging.

Does students’ machismo fit in school? Clarifying the implications of traditional gender role ideology for school belonging. Auteurs Huyghe, E., Van Maele, D. & Van Houtte, M. (2015).  PDF-versie Abstract In dit artikel wordt beschreven hoezeer het...

Prestaties van de leerlingen van buitenlandse herkomst in België volgens de PISA-studie: vergelijking tussen de Franse gemeenschap en de Vlaamse gemeenschap

Prestaties van de leerlingen van buitenlandse herkomst in België volgens de PISA-studie: vergelijking tussen de Franse gemeenschap en de Vlaamse gemeenschap Auteurs Jacobs, D., Rea, A. & Hanquinet, L. (2007).    PDF-versie Referentie Jacobs, D., Rea, A. &...

School satisfaction of elementary school children: the role of performance, peer relations, ethnicit

School satisfaction of elementary school children: the role of performance, peer relations, ethnicit Auteurs Verkuyten, M. & Thijs, J. (2002).    PDF-versie Referentie Verkuyten, M. & Thijs, J. (2002). School satisfaction of elementary school children:...
Disclaimer