Just for fun?”: An exploration of digital games’ potential for eudaimonic media experiences among Flemish adolescents Auteurs Daneels, R., Vandebosch, H., & Walrave, M. (2020) PDF-versie Abstract Research shows that media entertainment can induce...
Revisiting the notion of cohesion in community sport: a qualitative study on the lived experiences of participants. Auteurs Sabbe, S., Bradt, L., Roets, G., & Roose, R. (2019). PDF-versie Abstract Dit onderzoek sluit aan bij de vraag of en zo ja, hoe,...
Georganiseerde en ongeorganiseerde vrijetijdsbesteding van kinderen en jongeren. Auteurs Tourne, J., & Bradt, L. (2019). PDF-versie Abstract In dit hoofdstuk wordt de vrije tijd van kinderen en jongeren nader onderzocht vanuit het uitgangspunt dat zij veel...
De betekenis die jongeren geven aan hun vrije tijd. Auteurs Van der Eecken, A., & Bradt, L. (2019). PDF-versie Abstract In dit hoofdstuk vertrekken de auteurs vanuit de vaststelling dat, ondanks de inspanningen van beleidsmakers en onderzoekers om jongeren...
Does the use of digital media affect psychological well-being? An empirical test among children aged 9 to 12. Auteurs Bruggeman, H., Van Hiel, A., Van Hal, G., Van Dongen, S. (2019). PDF-versie Abstract Steunt of ondermijnt het gebruik van sociale media...