Coenen, E., Pleysier, S., & Put, J. (2021). Auteurs Coenen, E., Pleysier, S., & Put, J. (2021). PDF-versie Abstract Both self-control and executive dysfunctions have gained theoretical and empirical support in theirrelation to juvenile delinquency....
Het belang van een positief schoolklimaat voor de preventie van slachtofferschap en pesten op school. Auteurs Van Kelecom, E., Hadermann, E., & Coenen, E. (2021). PDF-versie Abstract Jongeren brengen een groot deel van hun tijd door op school. Zij leren daar...
Intrinsieke aspecten van geweld bij (jeugd) delinquenten: een verkennende analyse. Auteurs Verdonck, E. (2014, juni). PDF-versie Abstract Achtergrond – Om jeugdgeweld te verklaren wordt bijna altijd gekeken naar risicofactoren die perdefinitie ‘buiten’ het...
It’s a hard-knock life for us: a multilevel analysis on the association between grade retention and being bullied in 25 countries. Auteurs Van Canegem, T., Van Houtte, M., & Demanet, J. (2022) PDF-versie Abstract Across the world, numerous students are being...
Television, news media, social media and adolescents’ and young adults’ violations of the COVID-19 lockdown measures: A prototype willingness model Auteurs Vranken, I., Brimmel, N., Vandenbosch, L., & Trekels, J. (2022) PDF-versie Abstract During the...