Students’ Perception of Anti-Academic Norms in Flanders: The Role of Ethnicity, Peer Discrimination and Ethnic Belonging. Auteurs Maene, C., Van Rossem, R., & Stevens, P. A. (2023) PDF-versie Abstract Het is bewezen dat anti-academische normen de...
Het gebruik van incentives bij jongerenonderzoek: een literatuuroverzicht en experiment. Auteurs Dhoore, J., Siongers, J., Spruyt, B., Bradt, L., & Lagaert, S. (2023) PDF-versie Abstract Dalende responscijfers zijn een bedreiging voor kwaliteitsvol...
Boys Should Have the Courage to Ask a Girl Out”: Gender Norms in Early Adolescent Romantic Relationships. Auteurs De Meyer, S., Kågesten, A., Mmari, K., McEachran, J., Chilet-Rosell, E., Kabiru, C. W., & Michielsen, K. (2017). PDF-versie Abstract Het doel...
De vroege ontwikkeling van jonge kinderen met een grote verstandelijke en motorische ontwikkelingsvertraging: eerste bevindingen van het OJKO-project. Auteurs Van keer, I., Dhondt, A., Van der Putten, A., & Maes, B. (2019). PDF-versie Abstract Onderzoek naar...
Exploring Flemish Muslim children’s experiences and negotiation of offline and online group privacy. Auteurs De Wolf, R., Van Hove, S., & Robaeyst, B. (2021). PDF-versie Abstract In privacyonderzoek is veel aandacht besteed aan de online-privacypraktijken...