EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Tienertijd. Communicatie, opvoeding en welzijn in context: 10- tot 18-jarigen, ouders en leerkrachten bevraagd.

Tienertijd. Communicatie, opvoeding en welzijn in context: 10- tot 18-jarigen, ouders en leerkrachten bevraagd. Auteurs Van den Bergh, B., Ackaert, L. & De Rycke, L. (Eds.) (2003).    PDF-versie Abstract In het boek vormt de relatie tussen tieners, opvoeders...

Kinderen, jongeren en ouders over hun gezin. Een zoektocht naar de omvang van de ‘onproblematische’ meerderheid en de ‘problematische’ minderheid.

Kinderen, jongeren en ouders over hun gezin. Een zoektocht naar de omvang van de ‘onproblematische’ meerderheid en de ‘problematische’ minderheid. Auteurs Ackaert, L. Stevens, V. & Van den Bergh, B. (2003).    PDF-versie Abstract Dit onderzoek poogt het...

Communicatie, opvoeding en zelfwaardering. Invloed van perceptie van communicatie- en opvoedingskenmerken in het gezin op de zelfwaardering van kinderen en jongeren.

Communicatie, opvoeding en zelfwaardering. Invloed van perceptie van communicatie- en opvoedingskenmerken in het gezin op de zelfwaardering van kinderen en jongeren. Auteurs De Rycke, L. & Van den Bergh, B. (2003).    PDF-versie Abstract In het boek...

Why do children want to know more about the donor? The experience of youngsters raised in lesbian families.

Why do children want to know more about the donor? The experience of youngsters raised in lesbian families. Auteurs Vanfraussen, K., Ponjaert-Kristoffersen, I. & Brewaeys, A. (2003).  PDF-versie Abstract Dit onderzoek betreft kinderen uit een lesbisch gezin...

Een verklaring van de in het secundair onderwijs bereikte eindpositie vanuit de gezinscontext, met bijzondere aandacht voor de eventuele rol van een echtscheiding van de ouders. LOA-rapport nr. 11.

Een verklaring van de in het secundair onderwijs bereikte eindpositie vanuit de gezinscontext, met bijzondere aandacht voor de eventuele rol van een echtscheiding van de ouders. LOA-rapport nr. 11. Auteurs Geluykens, K. & Van Damme, J. (2003).   PDF-versie...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer