Verschillende wegen naar ‘Leren en Werken’: een exploratief kwalitatief Onderzoek. Auteurs De Boeck, A., Van Droogenbroeck, F., & De Coninck, E. (2015). PDF-versie Abstract In Vlaanderen kunnen jongeren vanaf 15 jaar overstappen van het voltijds onderwijs...
Primary goods, well-being and offending behaviour in adolescents: Examining the assumptions of the Good Lives Model. Auteurs Serie, C., Pleysier, S., & Put, J. (2019, November). PDF-versie Abstract Current correctional and rehabilitation interventions for...
Coenen, E., Pleysier, S., & Put, J. (2021). Auteurs Coenen, E., Pleysier, S., & Put, J. (2021). PDF-versie Abstract Both self-control and executive dysfunctions have gained theoretical and empirical support in theirrelation to juvenile delinquency....
Welbevinden vanuit het perspectief van kinderen. Een analyse naar het subjectief welbevinden van kinderen in Vlaanderen in vergelijking met dat van kinderen uit andere Europese regio’s. Auteurs Siongers, J., & Bradt, L. (2021). PDF-versie Abstract...
Grade retention and academic self‐concept: A multilevel analysis of the effects of schools’ retention composition. Auteurs Van Canegem, T., Van Houtte, M., & Demanet, J. (2021). PDF-versie Abstract Eerdere studies over de impact van zittenblijven op...