From persuasive messages to tactics: Exploring children’s knowledge and judgement of new advertising formats. Auteurs De Pauw, P., De Wolf, R., Hudders, L., & Cauberghe, V. (2017). PDF-versie Abstract Ondanks het feit dat hedendaagse reclame steeds minder...
Disclosing brand placement to young children. Auteurs De Pauw, P., Hudders, L., & Cauberghe, V. (2017). PDF-versie Abstract Ondanks verbod van de EU op merkplaatsing in kinderprogramma’s, wordt beargumenteerd dat kinderen nog steeds blootgesteld worden aan...
Media ideals and other-sex peer norms among Belgian early adolescents: equating self-worth with attractiveness. Auteurs Trekels, J., Vangeel, L., & Eggermont, S. (2017). PDF-versie Abstract Het doel van dit onderzoek was om na te gaan op welke manier de...
Sexting : adolescents’ perceptions of the applications used for, motives for, and consequences of sexting. Auteurs Van Ouytsel, J., Van Gool, E., Walrave, M., Ponnet, K., & Peeters, E. (2017). PDF-versie Abstract Dit artikel gaat over het fenomeen ‘sexting’...
Social Media and Young People’s Sexualities: Values, Norms, and Battlegrounds Auteurs De Ridder, S. (2017) PDF-versie Abstract Dit artikel onderzoekt hoe jongeren seksualiteit begrijpen in de context van sociale media, waarbij zowel de materiële als de...