Screen(ing) Audiences: een grootschalig onderzoeksproject (FWO 2013-2017) naar filmconsumptie onder jongeren in Vlaanderen Auteurs Veenstra, A., Meers, P., & Biltereyst, D. (2016). PDF-versie Abstract ‘Screen(ing) Audiences’ is een...
Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in een sociaalnetwerk game: Een vergelijkende studie tussen billboard reclame en productgebruik Auteurs Van Wesenbeeck, I., Ponnet, K., & Walrave, M. (2016). PDF-versie Abstract Dit artikel heeft als doel na te gaan in...
A qualitative inquiry into the contextualized parental mediation practices of young children’s digital media use at home Auteurs Zaman, B., Nouwen, M., Vanattenhoven, J., De Ferrerre, E., & Van Looy, J. (2016). PDF-versie Abstract Nederlands Dit artikel doet...
Internet mediation and the family gap: explorative ethnographic interviews in new family forms in Belgium. Auteurs Mostmans, L. (2016). PDF-versie Abstract Er is een gebrek aan onderzoek naar de manier waarop ouders in niet-traditionele, nieuwe gezinsvormen het...
Mobile lifestyles: conceptualizing heterogeneity in mobile youth culture. Auteurs Vanden Abeele, M. (2016). PDF-versie Abstract Adolescenten hun typische begrip en gebruik van mobiele telefoons heeft ervoor gezorgd dat er wordt gesproken van een “mobiele...