EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

In hoeverre herkennen jonge kinderen de etniciteit van personages op televisie. Een interviewonderzoek over personages uit Sesamstraat.

In hoeverre herkennen jonge kinderen de etniciteit van personages op televisie. Een interviewonderzoek over personages uit Sesamstraat. Auteurs Smid, M. & Beentjes, H.(2003)  PDF-versie Referentie Smid, M. & Beentjes, H.(2003).Tijdschrift voor...

Mediarepertoires van selectieve publieken: mediagebruik op het kruispunt van status, gender en leeftijd.

Mediarepertoires van selectieve publieken: mediagebruik op het kruispunt van status, gender en leeftijd. Auteurs Van Rees, K. & van Eijck, K.(2003)  PDF-versie Referentie Van Rees, K. & van Eijck, K.(2003).Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 31, 2,...

‘Jongens achter het scherm’. De invloed van socio-demografische determinanten van computergebruik bij Brussselse scholieren.

‘Jongens achter het scherm’. De invloed van socio-demografische determinanten van computergebruik bij Brussselse scholieren. Auteurs Van Braak, J. & Kavadias, D. (2003).   PDF-versie Abstract ICT staat symbool voor de kennissamenleving. In alle...

De kloof tussen jongeren en nieuws. Een onderzoek naar de manier waarop Vlaamse 16- tot 18-jarigen omgaan met kranten.

De kloof tussen jongeren en nieuws. Een onderzoek naar de manier waarop Vlaamse 16- tot 18-jarigen omgaan met kranten. Auteurs Raeymaeckers, K. (2003).     PDF-versie Abstract Deze bijdrage analyseert de manier waaop Vlaamse 16- tot 18-jarigen omgaan met...

Televisienieuws: een cultureel discours. Exploratief ondezoek naar de werking van televisienieuws in het proces van ‘reality-construction’ bij jongvolwassenen in Vlaanderen.

Televisienieuws: een cultureel discours. Exploratief ondezoek naar de werking van televisienieuws in het proces van ‘reality-construction’ bij jongvolwassenen in Vlaanderen. Auteurs Desmet, L. (2003).   PDF-versie Abstract Dit artikel behandelt televisienieuws...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer