EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant.

Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant. Auteurs Feddes, A.R., Mann, L., de Zwart, N. & Doosje, B. (2013).  PDF-versie Abstract In dit artikel wordt een longitudinaal...

Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant

Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant Auteurs Feddes, A.R., Mann, L., de Zwart, N. & Doosje, B. (2013).   PDF-versie Abstract In dit artikel wordt een longitudinaal...

Ben ik van Mars? Evaluatie van het Halt-project ‘De ander en ik’ tegen radicalisering en polarisatie in Limburg.

Ben ik van Mars? Evaluatie van het Halt-project ‘De ander en ik’ tegen radicalisering en polarisatie in Limburg. Auteurs Quint, H. (2013).  PDF-versie Abstract In het kader van het actieprogramma ‘Polarisatie en Radicalisering’ hebben de Halt-bureaus in Limburg...

“En toen begonnen de bellen te rinkelen…”Een evaluatieonderzoek naar de crisisjeugdhulp, vanuit een multi-actorperspectief.

“En toen begonnen de bellen te rinkelen…”Een evaluatieonderzoek naar de crisisjeugdhulp, vanuit een multi-actorperspectief. Auteurs Piessens, A., Hillaert, I. & Bradt, L. (2013).  PDF-versie Abstract Tijdens de periode 2004 – 2008 werden dertien...

School Counseling Outcome: A Meta-Analytic Examination of Interventions.

School Counseling Outcome: A Meta-Analytic Examination of Interventions. Auteurs Whiston, S. C., Wendi Lee Tai, Rahardja, D., & Eder, K. (2011).  PDF-versie Abstract WAT WERD ONDERZOCHT Twee meta-analyses over de effectiviteit van school counseling...
« Older Entries
Disclaimer