Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant. Auteurs Feddes, A.R., Mann, L., de Zwart, N. & Doosje, B. (2013). PDF-versie Abstract In dit artikel wordt een longitudinaal...
Duale identiteit in een multiculturele samenleving: een longitudinale kwalitatieve effectmeting van de weerbaarheidstraining Diamant Auteurs Feddes, A.R., Mann, L., de Zwart, N. & Doosje, B. (2013). PDF-versie Abstract In dit artikel wordt een longitudinaal...
Ben ik van Mars? Evaluatie van het Halt-project ‘De ander en ik’ tegen radicalisering en polarisatie in Limburg. Auteurs Quint, H. (2013). PDF-versie Abstract In het kader van het actieprogramma ‘Polarisatie en Radicalisering’ hebben de Halt-bureaus in Limburg...
“En toen begonnen de bellen te rinkelen…”Een evaluatieonderzoek naar de crisisjeugdhulp, vanuit een multi-actorperspectief. Auteurs Piessens, A., Hillaert, I. & Bradt, L. (2013). PDF-versie Abstract Tijdens de periode 2004 – 2008 werden dertien...
School Counseling Outcome: A Meta-Analytic Examination of Interventions. Auteurs Whiston, S. C., Wendi Lee Tai, Rahardja, D., & Eder, K. (2011). PDF-versie Abstract WAT WERD ONDERZOCHT Twee meta-analyses over de effectiviteit van school counseling...