Doing gender op de jeugdrechtbank: Specifieke problemen, specifieke aanpak. Een empirisch onderzoek naar gegenderde praktijken op twee Nederlandstalige jeugdrechtbanken. Auteurs De Bus, S. (2018). PDF-versie Abstract Het vraagstuk naar de doorwerking van gender...
Young People, Public Space and Identity. A More-Than-Representational Ethnography of Hanging Out Auteurs De Backer, M. (2017). PDF-versie Abstract Jongeren die rondhangen in de publieke ruimte worden vaak als een probleem beschouwd. Nochtans worden de regels en...
Advertising literacy training: The immediate versus delayed effects on children’s responses to product placemen. Auteurs De Pauw, P., De Wolf, R., Hudders, L., & Cauberghe, V. (2017). PDF-versie Abstract Deze paper trachtte de onmiddellijke en uitgestelde...
From persuasive messages to tactics: Exploring children’s knowledge and judgement of new advertising formats. Auteurs De Pauw, P., De Wolf, R., Hudders, L., & Cauberghe, V. (2017). PDF-versie Abstract Ondanks het feit dat hedendaagse reclame steeds minder...
Disclosing brand placement to young children. Auteurs De Pauw, P., Hudders, L., & Cauberghe, V. (2017). PDF-versie Abstract Ondanks verbod van de EU op merkplaatsing in kinderprogramma’s, wordt beargumenteerd dat kinderen nog steeds blootgesteld worden aan...