EN

  • Cijfers
  • Kennisbank
  • JOP-Publicaties
  • Over het JOP
  • Contact

Post Viraal naar een Nieuw Normaal: VUB-stemmen over de impact van corona op onze samenleving

Post Viraal naar een Nieuw Normaal: VUB-stemmen over de impact van corona op onze samenleving Auteurs Brengman, M. (2020)  PDF-versie Abstract Hoe ziet onze toekomst eruit na corona? De huidige pandemie stelt ons voor grote uitdagingen. De impact van de genomen...

De Poolse school in Vlaanderen: de rol van het Poolse aanvullend onderwijs in de socialisering van jongeren van Poolse origine en hoe dat zich verhoudt tot hun onderwijsloopbanen in het Vlaamse reguliere onderwijs.

De Poolse school in Vlaanderen: de rol van het Poolse aanvullend onderwijs in de socialisering van jongeren van Poolse origine en hoe dat zich verhoudt tot hun onderwijsloopbanen in het Vlaamse reguliere onderwijs. Auteurs Piqueray, E. (2019).  PDF-versie...

Revisiting the notion of cohesion in community sport: a qualitative study on the lived experiences of participants.

Revisiting the notion of cohesion in community sport: a qualitative study on the lived experiences of participants. Auteurs Sabbe, S., Bradt, L., Roets, G., & Roose, R. (2019).  PDF-versie Abstract Dit onderzoek sluit aan bij de vraag of en zo ja, hoe,...

Opgroeien tussen schoolmuren: verschil en verandering in de schoolbeleving van jongeren in Vlaanderen.

Opgroeien tussen schoolmuren: verschil en verandering in de schoolbeleving van jongeren in Vlaanderen. Auteurs Kemper, R., & Bradt, L. (2019).  PDF-versie Abstract In dit hoofdstuk uit staat de schoolbeleving van jongeren in Vlaanderen centraal, een thema dat...

Socioeconomic school composition and school misconduct : disentangling structural and cultural explanations in Ghent.

Socioeconomic school composition and school misconduct : disentangling structural and cultural explanations in Ghent. Auteurs Demanet, J., Van den Broeck, L., & Van Houtte, M. (2019).  PDF-versie Abstract Deze studie onderzoekt drie verklaringen voor de...
« Older Entries
Next Entries »
Disclaimer