Being Judged, Being Assessed: Young People’s Perspective of Assessment in Youth Justice and Education. Auteurs Ellis, K., & France, A. (2012). PDF-versie Abstract Nederlands Onderzoek van het Economische en Sociale onderzoeksprogramma naar trajecten die...
Een inburgeringsproject voor jongvolwassen nieuwkomers. Auteurs Verhaeghe, F., De Dobbeleer, S., Peere, D., Derluyn, I. (2012). PDF-versie Abstract BON organiseerde dit jaar voor het derde jaar op rij het zomerproject ‘Masir Avenir’, een inburgeringsprogramma...
Sense of belonging in secondary schools: A survey of LGB and heterosexual students in Flanders. Auteurs Aerts, S., Van Houtte, M., Dewaele, A., Cox, N., & Vincke, J. (2012). PDF-versie Abstract Deze studie focust op de verschillen in sense of belonging...
Apestaartjaren 4. Auteurs Graffiti jeugddienst vzw, jeugdwerknet (2012). PDF-versie Abstract Graffiti Jeugddienst en Jeugdwerknet voeren om de twee jaar een grootschalig onderzoek naar mediabezit, – gebruik en attitudes tegenover media bij kinderen en...
Everyday Segregation Amongst Disabled Children and Their Peers: A Qualitative Longitudinal Study in Norway. Auteurs Ytterhus, B. (2012). PDF-versie Abstract Nederlands Dit artikel is gebaseerd op een kwalitatief longitudinaal onderzoek naar de veranderende...